Klachtenregeling
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over Echocentrum Leidsche Rijn. Wij horen het graag als u een opmerking of klacht heeft. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en ons uiterste best doen om uw klacht op te lossen. U kunt ons uw klacht mailen zodat wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. Wij streven ernaar uw klachten binnen 6 weken op te lossen.
Wanneer u advies wilt inwinnen of meer wilt weten over uw rechten, of wanneer u uw klacht eerst wilt bespreken met iemand anders? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris. Echocentrum Leidsche Rijn is aangesloten bij het CBKZ waar ze beschikken over externe klachtenfunctionarissen die u kunnen adviseren wanneer dat nodig is.
Contact opnemen met een klachtenfunctionaris
Een klachtenfunctionaris gaat met u in gesprek om te horen waar u ontevreden over bent en wat u met uw klacht graag zou willen bereiken. Ze adviseren u wat u kunt doen, of helpen u om in gesprek te gaan met Echocentrum Leidsche Rijn wanneer u dat moeilijk vindt.
U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via klachtverloskunde.nl. De coördinator van Echocentrum Leidsche Rijn probeert, uw klacht binnen 4 weken af te handelen.
Mocht u er samen met de klachtenfunctionaris en de coördinator van Echocentrum Leidsche Rijn niet uit komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschilleninstantie Verloskunde. Deze onafhankelijke instantie onderzoekt en beoordeelt of uw klacht gegrond is. Zij doet hierover een bindende uitspraak.
Kijk voor meer informatie op de website van de Geschilleninstantie Verloskunde.